0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
Lenovo Smart Frame

لحظه های مورد علاقه خود را ، هر روز با سبک زندگی ، دوباره زنده کنید
مراسم عروسی،تعطیلات خانوادگی،مهمانی های تولد،سورپرایز زندگی پر از لحظات شگفت انگیز است. و قاب هوشمند Lenovo شما را قادر می سازد تا تک تک آنها را دوباره زنده کنید. این بوم دیجیتال 15 24 24 برای روشنایی هر اتاق طراحی شده است و به شما امکان می دهد عکس های خود را  از تلفن  به ساده ترین و شیک ترین شکل کشف کنید. این برنامه همچنین دارای یک برنامه همراه با صدها اثر هنری برای انتخاب است.قیمت این اب هوشمند 399دلار است.

این قاب برای خانه های مدرن طراحی شده است.
روی دیوار آویزان شده ، روی میز نشسته یا روی تخته سنگ قرار گرفته است. در هر کجا که قاب هوشمند لنوو زندگی می کند ، مطمئناً جای خود را خواهد گرفت. قاب خارجی را می توان تعویض کرد تا با هر فضایی برای ظاهر تمیزتر و مینیمالیستی مطابقت داشته باشد.
روزانه به پایین خط حافظه بروید
با همگام سازی با Google Photos و تلفن خود ، Lenovo Smart Frame به شما امکان می دهد عکس های مورد علاقه خود را به سرعت و به راحتی به نمایش بگذارید. و اگر نمی توانید در مورد یک عکس تصمیم بگیرید ، الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی لنوو می تواند یک کلاژ عکس از بهترین عکس های شما - با همه چیز درست درست کند.

همه چیز خیلی شبیه زندگی است
به لطف صفحه نمایش باکیفیت و با وضوح بالا و مات لوکس ، به راحتی می توان فراموش کرد که این قاب هوشمند یک صفحه دیجیتال است. علاوه بر فناوری ضد تابش خنک کننده ، یک سنسور تن رنگ برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش برای مطابقت با نور محیط که همیشه تغییر می کند وجود دارد.

از آنجا که زندگی به اندازه کافی پیچیده است
قاب هوشمند Lenovo نسیمی برای تنظیم و نصب است. و همچنین یک سیستم نصب ساده و محکم ، با یک سیستم کابل داخلی و امن ساخته شده است. و برای به نمایش گذاشتن Google Photos خود ، به سادگی برنامه همراه را بارگیری کرده و وارد حساب Google خود شوید.

نوآوری با سادگی روبرو می شود
به دلیل طراحی بصری ، قاب می تواند به راحتی از حالت عمودی به منظره منتقل شود تا به بهترین وجهی در تصویر مناسب باشد. همچنین یک گیره ضد کودک برای محکم نگه داشتن کابل برق به دیوار وجود دارد. همچنین می توانید از دستیار Google یا Amazon Alexa بخواهید تا در انتخاب عکس به شما کمک کند.
برنامه همراه صدها نقاشی معروف را برای شما انتخاب کرده است - به صورت رایگان. هنگامی که قصد تغییر دارید ، به سادگی یک شاهکار را با دیگری عوض کنید. و با کنترل حرکت می توانید عکس ها یا کارهای هنری را با تکان دادن دست تغییر دهید