0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ProArt Display PA32UCX-PK

ProArt Display PA32UCX-PK
مانیتور حرفه ای  PA32UCX-P که برای ادیت و طراحی کاملا مناسب می باشد و رنگ هارا به خوبی نمایش میدهد.
نمایشگر 32 اینچ 4K HDR برای حرفه ای ها دارای نور پس زمینه  LED منطقه ای با حداکثر روشنایی 1200 cd / m2 است.
فناوری ASUS Off-Axis Contrast Optimization جلوه های هاله را تا 80٪ کاهش می دهد و 7 برابر تقویت کنتراست را برای مناطق تاریک تصویر هنگام مشاهده صفحه از زاویه های مختلف  فراهم می کند.
OP product mainImage
تفاوت اختلاف رنگ در صنعت برای فضاهای رنگی را نیز فراهم میکند.
از انتقال داده تا 40 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند و تحویل نیرو تا 60 وات نیرو را به دستگاه های خارجی ارائه می دهد.
این مانیتور 32اینچ 4k برای تشخیص سازندگان محتوا،فیلمسازان و طراحان حرفه ای طراحی شده است.وقتی چندین سازنده محتوا در یک صفحه با هم کار می کنند ، ضروری است که همه رنگ یکسان و سطح کنتراست یکسانی را ببینند. با فناوری جدید بهینه سازی کنتراست Off-Axis (OCO) ، که جلوه های هاله را هنگام مشاهده صفحه از زاویه دید گسترده کاهش می دهد ، ProArt PA32UCX-PK تضمین می کند که محتوای صفحه به طور دقیق برای همه بینندگان نمایش داده می شود.

فضاهای رنگی 2020 و Adobe RGB ، همراه با مجموعه ای غنی از اتصال ، ProArt PA32UCX-PK تصاویری استثنایی ارائه می دهد که تجربه مشاهده را به سطح بالاتری می رساند.
نمایشگرهایی با نور پس زمینه LED از نوع مستقیم دارای زاویه دید باریک هستند ، که به دلیل عدم دقت در رنگ های ارائه شده به بینندگان جانبی ، می تواند همکاری با مشتریان یا همکاران را در زمینه کار با اهمیت رنگ به چالش بکشد.
فناوری ASUS Off-Axis Contrast Optimization (OCO) این مشکل را با یک لایه جبران کننده که انتقال نور اطراف لبه ها را کنترل می کند ، جلوه های هاله را 80٪ کاهش می دهد و نسبت کنتراست 7 برابر بهتری را برای مناطق تاریک تصویر در هنگام صفحه نمایش کنترل می کند.

ASUS ProArt PA32UCX-PK دارای فناوری ASUS Smart HDR با پشتیبانی از چندین قالب HDR (دامنه پویا) و چندین منحنی PQ برای پاسخگویی به نیازهای خاص سازندگان محتوا است. Dolby Vision HDR تجربه مشاهده شما را از طریق تصاویر فوق العاده واضح - وضوح ، کنتراست و رنگ باورنکردنی تغییر می دهد تا امکان ایجاد داستان برای سازندگان محتوا را گسترش دهد. این کیفیت تصویر خیره کننده توسط فناوری HDR الهام گرفته از سینما حاصل می شود که می تواند میلیاردها رنگ را تحویل کاربر دهد. پشتیبانی از HDR-10 سازگاری را با سرویس های پخش جریانی ویدیویی موجود و لیست رو به رشد بازی های دارای قابلیت HDR ، از جمله منحنی کلیپ سخت PQ ، PQ Optimized و PQ Basic ، برای تأمین تمام نیازهای محتواسازان را تضمین می کند. پیش فرض PA32UCX-PK HLG (Hybrid Log Gamma) به کاربران این امکان را می دهد تا خود را غرق کنند و محتوای خود را برای سیستم عامل های پخش و تلویزیون های ماهواره ای مانند BBC iPlayer ، تلویزیون NHK ژاپن و DirecTV ایجاد کنند.

ProArt در کارخانه با استفاده از یک فرآیند سه مقیاس جدید برای اطمینان از وفاداری رنگی در بازار پیش رو کالیبره می شود. سپس صفحه نمایش تحت آزمایش دقیق و با استفاده از فناوری پیشرفته ردیابی در مقیاس خاکستری از ASUS قرار می گیرد تا از درجه بندی نرمتر رنگ ، یکنواختی بهتر و دقت بالا در رنگ با یک تفاوت رنگ delta-E (△ E) <1 برای فضای رنگی sRGB و Adobe RGB اطمینان حاصل کند. همچنین برای اطمینان از انطباق با استاندارد دقیق DICOM برای استفاده پزشکی ، هر سطح از خاکستری اندازه گیری و تنظیم می شود.