0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
nopline.front.category: لپ تاپ

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل (IdeaPad 1 - A (Intel

شناسه کالا:
شناسه کالا:
مشخصات برجسته بیشتر
  • سری پردازنده : Celeron
  • ظرفیت حافظه RAM : 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی : ندارد
  • حافظه پرسرعت SSD : 128GB
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی : بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • product vendor icon image فروشنده:
    کوروش آی تی
  •   گارانتی:
    گارانتی 18 ماهه _ آوات
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل (IdeaPad 1 - A (Intel
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل (IdeaPad 1 - A (Intel

نگاهی کلی 

 

 

با تنها 11 اینچ و وزن 1.2 کیلوگرم ، IdeaPad 1 می تواند به هر کجا برسد. آن را در کیف خود قرار دهید و برای ماجراجویی بعدی خود به جاده بروید بدون اینکه نگران چیزی باشید. با باتری که حداکثر6 ساعت در طول روز برای شما شارژ میدهد به راحتی به کارهایتان رسیدگی کنید.اگر قصد دارید از لپ تاپ فقط برای کارهای اصلی خانه و دفتر استفاده کنید ، Lenovo IdeaPad 1  را می توان "قابل استفاده" توصیف کرد.این مدل فقط برای کارهای محاسبات سبک مانند مرور وب ، برنامه های MS Office ، پخش موسیقی و فیلم و موارد دیگر مناسب است.با این حال ، اگر نمی خواهید یک یا دو صفحه وب را باز کنید ، ویرایش متن انجام دهید یا یک فیلم آنلاین پخش کنید ، IdeaPad 1 شما را قادر به انجام این کار می کند. A6-9220e شامل گرافیک یکپارچه AMD Radeon R4 است. پردازنده AMD A6 و Radeon R4 به عنوان یک پردازنده گرافیکی بسیار ابتدایی تنها می توانند از کمترین بازی های رایانه ای استفاده کنند.علاوه بر این ، Lenovo IdeaPad 1 دارای فضای ذخیره سازی داخلی کاملا محدود است و در عین حال بسیار پرسرعت است. این لپ تاپ فقط 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD دارد. اما ، اگر بسیاری از برنامه های ویندوز را نصب نکنید و قصد ذخیره مقدار زیادی داده روی لپ تاپ را ندارید ، اندازه 128 گیگابایت می تواند کافی باشد.در مورد حافظه سیستم (RAM) که وظیفه چند وظیفه ای لپ تاپ را بر عهده دارد ، اندازه 4 گیگابایتی برای استفاده عادی از کامپیوتر لپ تاپ حداقل است. اگر معمولاً همزمان خیلی از برنامه ها را اجرا نمی کنید و مرتباً از ده ها برگه مرورگر وب به طور هم زمان استفاده نمی کنید ، 4 گیگابایت کافی است. خوشبختانه ، این لپ تاپ دارای یکmicroSD است که در آن می توانید یک کارت حافظه سازگار برای گسترش فضای ذخیره سازی نصب کنید.همانطور که انتظار می رفت ، Lenovo IdeaPad 1  دارای یک نمایشگر قابل قبول است. وضوح تصویر 11 اینچ که برای کارهای روزمره مناسب است. این صفحه نمایش مبتنی بر فناوری TN است و زاویه دید باریک تری نسبت به صفحه نمایش IPS فراهم می کند.Lenovo IdeaPad 1 با باتری 35 WHr همراه است. این ظرفیت نسبتاً کم است ، اما پلت فرم محاسبات نوت بوک از جمله برنامه های کم مصرف است. Lenovo ادعا می کند که باتری IdeaPad 1  "تا6 ساعت" است.

نکته خوب در مورد این مدل نوت بوک قابلیت حمل آن است که به لطف وزن سبک 1.2 کیلوگرمی و نیمرخ نازک 0.7 ″ است.شاسی لپ تاپ از پلاستیک هایی به رنگ "خاکستری پلاتین" ساخته شده است.

 

عمر باطری و قدرت خوب 

اجازه ندهید اندازه 11 اینچی این دستگاه شمارا فریب بدهد. این دستگاه باداشتن یه پک پردازنده Intel celeron خوب است که این به این معناست که شما کندی و مشکلی را در حین انجام کار های روزانه با این دستگاه احساس نخواهید کرد.تمام ادعاهای مربوط به ماندگاری باتری تقریبی است و بر اساس نتایج آزمون با استفاده از آزمون معیار ماندگاری باتری MobileMark® 2014 ver 1.5 است. نتایج واقعی متفاوت خواهد بود و به عوامل مختلفی از جمله پیکربندی و استفاده از محصول ، نرم افزار ، شرایط عملیاتی ، عملکرد بی سیم ، تنظیمات مدیریت انرژی ، روشنایی صفحه و سایر عوامل بستگی دارد. حداکثر ظرفیت باتری به طور طبیعی با زمان و استفاده کاهش می یابد.

 

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل (IdeaPad 1 - A (Intel
لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل (IdeaPad 1 - A (Intel
نقره ای
گارانتی 18 ماهه _ آوات
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
متوسط
(0%)
ضعیف
(0%)
;