0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
nopline.front.category: لپ تاپ

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UM433DA - Z

شناسه کالا:
شناسه کالا:
مشخصات برجسته بیشتر
  • سری پردازنده : Ryzen 5
  • ظرفیت حافظه RAM : 8 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی : ندارد
  • حافظه پرسرعت SSD : 512GB
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی : بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • product vendor icon image فروشنده:
    کوروش آی تی
  •   گارانتی:
    گارانتی 24 ماه یکپارچه ایسوس(حامی_سازگار_آواژنگ)
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UM433DA - Z
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UM433DA - Z

ASUS ZenBook14َ 

خلاقیت، فناوری،سبک . این سه کلمه ویژگی هایی است که میتواند ZenBook14 UM433DA جدید و زیبا را تعریف کند. این لپ تاپ یکی از کوچکترین لپ تاپ های 14 اینچی جهان است که از نمایشگر خیره کننده وبدون قاب بهره میبرد تا به شما قدرت آزادی کشف خلاقیتتان را بدهد. 

                 

 

                                                              طراحی سبک و منحصربه فرد 

 

UM433DA با طراحی فوق سبک خبرعصر جدیدی از طراحی قابل حمل را خبر می دهد. این مدل نسبت به نسل قبلی خود یعنی UX430 حدود 13درصد کوچیکتر است. این طراحی جدید حمل این دستگاه را بسیار راحت تر از قبل کرده. که این روند نشان ندهنده خبرهای خوبی در اینده نزدیک در زمینه طراحی لب تاب ها را خبر میدهد. 

 

       

 

زیبایی بی حد و مرز

 طراحی NanoEdge که برای ایجاد فضای بیشتری در فضای فیزیکی شما طراحی شده است ، از چهار طرف حاشیه های باریک تری دارد تا از هر چیزی که ممکن است مانع دید بهتر شما شود جلوگیری کند و حواس پرتی کمتری را برای شما ایجاد کند. همچنین با دارا بودن فناوری Wide-View  که علاوه بر واضح بودن کیفیت تصویر دید گسترده ای را در هر زاویه ای به شما می دهد. Zeenbook14  دارای نمایشگری با وضوح و کیفیت بسیار بالا در کنار دیدی وسیع و رنگ های واضح و دقیق ، هر تصویری را به بهترین نحو به نمایش می گذارد.

 

 

            طراحی مهندسی شده 

ZenBook 14 با لولای منحصر به فرد ErgoLift ، یک شاهکار مهندسی طراحی شده است که به طور خودکار صفحه کلید را درراحت ترین حالت تایپ قرار می دهد. اما این همه ماجرا نیست: شیب دقیق محاسبه شده عملکرد خنک کننده و صدا را نیز بهبود می بخشد. و صدایی کاملا واضح را پخش میکند و همچنین این طراحی به جلوگیری از داغ شدن و ایجاد حرارت داخلی برای استفاده های طولانی مدت کمک میکند.

                              

       قدرت در اوج ظرافت 

عملکرد بخش مهمی از این سری لپ تاپ های ایسوس است. و طبق انتظار این لپ تاپ کوچک شما را در عملکرد خود ناامید نخواهد کرد. هر جزء این دستگاه برای ارائه بهترین عملکرد در یک طراحی نازک و سبک انتخاب شده است و آن را به یک نیروگاه فوق العاده قابل حمل تبدیل کرده است که سریعتر از هر زمان دیگری پاسخ خواسته های شمارا میدهد. هارد SSD  مجود در این دستگاه تجربه سرعت بیش از تصور را به شما خواهد داد و شمارا هرگز منتظر نخواهد گذاشت. 

 

 

                                   

اتصالی بدون مرز 

مجموعه ای گسترده از درگاه های ورودی و خروجی با کارایی بالا به ZenBook 14 امکان اتصالی در نهایت سرعت و بدون دردسر برای انعطاف پذیری همه کاره اعم از اینکه در دفتر کار یا در جاده هستید را می دهد. و    Wi-Fi 5 باند دوگانه به شما امکان می دهد از بارگیری سریع و پخش جریانی روان با برد بیشتر و اتصالات شبکه پایدارتر از گذشته لذت ببرید. این سری از فناوری ها شمارا از شر اتصالات ضعیف و قطع و وصلی بی دلیل راحت کرده است.

 

 

شارژدهی بالا

ZenBook 14 به یک باتری با ظرفیت بالا مجهز می شود که هرچند روز کاری شما طولانی و طاقت فرسا باشد ، شما را از پا در نمی آورد. سفرهای طولانی یا جلسات یک روزه برای ZenBook 14 هیچ مشکلی ندارد ، حتی در صورت کمبود پریزهای برق!

کلام اخر      

 

در اخر لپ تاپ UM433DA  از سری لپ تاپ های ZenBook14  ایسوس یک لپ تاب با کاربری مناسب عمومی و مناسب سفر و جلسه های کاری است و در عین سرعت و راحتی و همینطور سبکی تمامی نیاز های شمارا برآورده میکند. 

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UM433DA - Z
لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UM433DA - Z
نقره ای
گارانتی 24 ماه یکپارچه ایسوس(حامی_سازگار_آواژنگ)
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
متوسط
(0%)
ضعیف
(0%)
;