0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
nopline.front.category: مانیتور ایسوس

مانیتور ایسوس مدل MX279HE سایز 27 اینچ

شناسه کالا:
شناسه کالا:
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : 225.2 × 441.3 × 622.6 میلی‌متر%0A
  • وزن : 5.2 کیلوگرم
  • سایز صفحه نمایش : 27 اينچ
  • رزولوشن : 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • پورت VGA يا D-Sub : دارد
  • پورت HDMI : دارد
  • product vendor icon image فروشنده:
    کوروش آی تی
  •   گارانتی:
    گارانتی 24 ماهه_ترابایت سرویس
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مانیتور ایسوس مدل MX279HE سایز 27 اینچ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • productusageinstructions
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
مانیتور ایسوس مدل MX279HE سایز 27 اینچ

کمپانی ASUS به تازگی از نمایشگر‌ جدیدی با نام Designo MX279HE رونمایی کرده است که صرفا کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال افزایش زیبایی در محل میز کار بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور هستند. طبق اعلام کمپانی ایسوس این نمایشگر فعلا تنها در سایز 27 اینچ تولید خواهد شد و در سه طرف پنل خود از قاب فریم بسیار ظریف و نازک از جنس آلومینیوم بهره خواهد گرفت. این مانیتور موفق به دریافت گواهی TÜV Rheinland شده که جزئی از مسائل مربوط به حفاظت چشم کاربران است. همچنین این محصول از طرف شرکت تولیدکننده به فناوری کاهش نورآبی نیز مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه‌ای، زمان پاسخ دهی ۵ میلی ثانیه به صورت GTG، حداکثر شدت روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر مترمربع و کنتراست پویا اشاره کرد.

زیبایی فراتر از مرزها

مانیتورMX279HE سری MXاز آن دسته مانیتورهایی است که با طراحی زیبا وقیمت مناسب میتواند به میز شما جلوه ایی منحصر به فرد بدهد این مانیتور با یک پنل لبه لبه با زاویه ی دید بسیار عریض 178 درجه میتواند تصاویر را به خوبی نمایش دهد و لذت یک تماشای فئق العاده را ارائه دهد. این مانیتور فوق العاده باریک بدون فریم و ارگونومیک این امکان را به کاربر میدهد تا بتواند جهت ان را به راحتی تغییر دهد.این مانیتور در نارک ترین  نقطه ی خود فقط 17.5میلی متر است بنابراین فضای مورد استفاده ی میز را به  حداقل میرساند.همچنین یک پایه ی محکم دارد که باعث استحکام مانیتور میشود.مانیتور ایسوس دارای نسبیت ابعاد9:16 با زاویه ی 178 درجه است که تغییر رنگ را در حالت افقی و عمودی به حداقل میرساند تا تصاویررا از هر جهت با کیفیت بدون تغییر رنگ تضمین کند.همچنین این مانیتور دارای رزولوشن Full HD 1920 x 1080 است.یکی از مزایای این مانیتور دارا بودن تکنولوژی Tracer Free است که زمان پاسخ گویی آن 5 میلی بر ثانیه است و تاثیر موثری در نمایش فیلم وبازی داردزیرا از تاری تصاویر جلوگیری میکند و باعث تسهیل در نمایش فیلم ، تصاویر میشود.نسبت کنتراست این مدل ایسوس 80،000،000: 1 است.این نسبت با تنظیم روشنایی نور پس زمینه وضوح مناسبی به تصاویر میدهد که باعث میشود تصاویر واقعی و زنده به نظر برسد.ایسوس دارای یک ویژگی منحصر به فرد دیگری به نام QuickFit است که به شما امکان میدهد قبل از چاپ، عکس ها و اسناد را در اندازه واقعی روی صفحه نمایش میدهد این قابلیت از طریق کلید میانبر مانیتور فعال میشود و به عنوان یک راهنمای بسیار مفید برای مشاهده و،ویرایش دقیق عکس هادر انداره اصلی آنها عمل می کند.

اتصال پورت ها

این مانیتور دارای دو پورت HDMIو D-sub (VGA) است. که امکان اتصال آن به چند دستگاه را میسر میکند که این امکان را به کاربر میدهد تا به چند دستگاه متصل شود از جمله پخش کننده های دیسک Blu-ray که  از آن در کنسول های بازی و دوربین های دیجیتال استفاده میشود.
مشخصات، قیمت و خریدASUS MX279HE | مبیت - فروشگاه اینترنتی مبیت

مانیتور ایسوس مدل MX279HE سایز 27 اینچ
مانیتور ایسوس مدل MX279HE سایز 27 اینچ
مشکی
گارانتی 24 ماهه_ترابایت سرویس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
متوسط
(0%)
ضعیف
(0%)
;