0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
nopline.front.category: مانیتور ایسوس

مانیتور ایسوس مدل VS197DE سایز 18.5 اینچ

شناسه کالا:
شناسه کالا:
گارانتی 24 ماهه_ترابایت سرویس
رنگ : مشکی
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : 114 × 421 × 495 میلی‌متر%0A
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • سایز صفحه نمایش : 18.5 اينچ
  • رزولوشن : 768 × 1366 پيکسل
  • فرکانس عمودی : 55KHz~75KHz
  • پورت VGA يا D-Sub : دارد
  • پورت HDMI : ندارد
  • product vendor icon image فروشنده:
    کوروش آی تی
  •   گارانتی:
    گارانتی 24 ماهه_ترابایت سرویس
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
3,350,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مانیتور ایسوس مدل VS197DE سایز 18.5 اینچ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • productusageinstructions
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
مانیتور ایسوس مدل VS197DE سایز 18.5 اینچ

مانیتور VS197DE18.5 اینچیبا نسبت کنتراست 50،000،000: 1و رزولوشن 768×1366 است که با تنظیم درخشندگی نور پس زمینه و دستیابی به تیره ترین و سفیدترین قسمت تصاویر و ارائه تصاویر واقعی ،کنتراست نمایشگر را افزایش میدهد. این مانیتور برای بهترین کیفیت تصویر و رنگ بهینه شده است. این مانیتور دارای پایه ی نازک و باریک  و درعین حال محکم است و دوام آن را به خطر نمی اندازد تنظیم درخشندگی نور پس زمینه ، برای دستیابی به تیره ترین  و روشن ترین قسمت تصاویر ، کنتراست نمایشگر را افزایش می دهد.زمان پاسخگویی این مانیتور 5 میلی ثانیه است که  سریع ومناسب کار سرگرمی است.

مانیتور vs197de
مانیتور ایسوس VS197DEاز آن دسته مانیتورهایی است که مناسب کاربران خانگی و کسانی که بازی های ساده انجام میدهند. و گاهی برای موارد اداری مثل ویرایش اسناد و مدارک کاربرد دارد.این مانیتور برای کسانی کاربرد دارد که میخواهند یک سیستم ساده و جمع و جور داشته باشند. مانیتورVS197DE دارای بدنه ی پلاستیکی است که از استانداردهای همیشگی در آن استفاده شده است فرم پلاستیکی که دور صفحه نمایش آن وجود دارد قطر زیادی دارد با توجه به کوچک بودن اینچ مانیتور قاب این مانیتور به چشم می آید قسمت جلویی این مانیتور از پلاستیک براق و قسمتهای دیگر آن از پلاستیک مات درست شده است این مانیتور دارای پایه ی ساده وتنها قابلیت Tilt را دارد که ارتفاع و زاویه دید کاربر را تنظیم میکند.این مانیتور اندازه ی کوچکی دارد و قطعا این موضوع در انتخاب آن تاثیر دارد در دنیای مانیتورهای امروزی که طیف های زیادی از پورت ها را دارد این مانیتور تنها پورت VGA یا D-Sub را دارد.این پورت که قدیمی‌ترین پورت گرافیکی موجود در بازار است، در تمام کامپیوترهای قدیمی و اکثر مادربردهای جدید و کارت‌های گرافیکی پایین‌رده یافت می‌شود. اگر کارت گرافیک شما از مدل‌های جدید است و قدرت گرافیکی زیادی دارد، احتمالا مجبور خواهید شد برای استفاده از این مانیتور در کنار کارت گرافیک‌تان به استفاده از تبدیل‌های گرافیکی متوسل شوید.

      کیفیت و عملکرد تصویر

این مانیتور VS197DE از یک پنل 18.5 اینچی نوع TN استفاده شده و رزلوشن تصویر در آن 768 × 1366 پیکسل است. این موارد را که در کنار رفرش ریت 60 هرتزی و سرعت پاسخگویی 5 میلی‌ثانیه‌ای قرار دهید متوجه می شوید که VS197DE مناسب بازی های حرفه ایی نیست. زمان پاسخ‌گویی 5 میلی‌ثانیه‌ای مانیتور گاهی باعث می‌شود تا در صحنه‌های سریع شاهد بروز Ghosting در نمایشگر باشیم. روشنایی نمایشگر در حالت اولیه‌ واقعا زیاد است و باید برای تنظیم کردن آن از دکمه‌های کنترلی استفاده کنید. حالت خاصی به نام sRGB در تنظیمات مانیتور وجود دارد که بهترین تصویر ممکن را در اختیار بیننده می‌گذارد. این تصویر با وجود همه‌ی خوبی‌هایی که در کنتراست و کیفیت رنگ دارد، پس از کمی دقت در جزئیات، ایرادات جزئی خود را به نمایش می‌گذارد و می‌توان برخی اشکالات آن را مشاهده کرد. البته باید گفت که در حالت کلی، تصویر خوب است و مانیتور، کیفیت مطلوبی را در سرتاسر پنل خود به نمایش می‌گذارد.
مشاهده تنوع بیشتر و قدرت انتخاب بهتر در کوروش آی تی

مانیتور ایسوس مدل VS197DE سایز 18.5 اینچ
مانیتور ایسوس مدل VS197DE سایز 18.5 اینچ
مشکی
گارانتی 24 ماهه_ترابایت سرویس
قیمت:
3,350,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
متوسط
(0%)
ضعیف
(0%)
;