0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
nopline.front.category: مانیتور

مانیتور بنکیو مدل EX2510 سایز 24.5 اینچی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : 521.47×557.59×216.65 میلی‌متر%0A
  • وزن : 5.6 کیلوگرم
  • سایز صفحه نمایش : 24.5 اينچ
  • رزولوشن : 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • پورت VGA يا D-Sub : ندارد
  • پورت HDMI : دارد
  • product vendor icon image فروشنده:
    کوروش آی تی
  •   گارانتی:
    گارانتی 36ماه آواژنگ
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مانیتور بنکیو مدل EX2510 سایز 24.5 اینچی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
مانیتور بنکیو مدل EX2510 سایز 24.5 اینچی

نگاهی کلی

بازی با MOBIUZ EX2510 24.5 "16: 9 HDR10 FreeSync 144 Hz IPS Gaming Monitor از BenQ ، که دارای پوشش 99٪ از طیف رنگی sRGB ، فناوری AMD FreeSync Premium ، سازگاری HDR10 ، نرخ تازه سازی 144 هرتز و 1 است. ms MPRT (زمان عکسبرداری متحرک). پوشش 99٪ از محدوده sRGB فضای رنگی وسیع تری و تصاویر واقعی تر ارائه می کند ، در حالی که AMD FreeSync نرخ تازه سازی صفحه نمایش را با نرخ فریم کارت گرافیک هماهنگ می کند تا لکنت زبان را بسیار کاهش دهد یا از بین ببرد ، نرخ تجدید 144 هرتز به این معنی است که صفحه نمایش برای حرکت نرم تر 144 بار در ثانیه تازه می شود ، در حالی که HDR10 و فناوری HDRi بنکیو ضمن حفظ وضوح کلی تصویر ، به ارائه جزئیات از مناطق تاریک و روشن کمک می کنند.بازی را با MOBIUZ EX2510 ادامه دهید. از روال معمول خارج شوید و واقعیت خود را گسترش دهید. این مانیتور 144 هرتزی دارای MPRT سریع 1 میلی ثانیه                (زمان پاسخ دادن به حرکت عکس) و AMD FreeSync Premium است تا تاری و مصنوعات را به حداقل برساند ، در حالی که مشاهده با زاویه دید IPS رنگ واقعی را از هر زاویه ای نشان می دهد. EX2510 دارای ویژگی هایی است که آرزوی آن را دارید. این مانیتور بازی فناوری انحصاری BenQ مانند HDRi را ارائه می دهد که تصاویر را برای بهبود رنگ ، کنتراست و جزئیات بهینه می کند. صدای واقعی صدا توسط treVolo شما را با موسیقی غنی و نشانه های شنیداری ظریف احاطه کرده است. ویژگی های ابتکاری ابتکاری را اضافه کنید که شما را به دنیای بازی شما منتقل می کند و برای هر ماجراجویی مانیتور آماده کرده اید.

 

 

 

 

HDRiبهینه سازی هوشمند

جزئیات فراگیر HDRi شما را به بازی جذب می کند. یک سنسور گسسته سطح نور محیط را تشخیص داده و سپس تصاویر HDR روی صفحه را برای نمایش ایده آل تصفیه می کند. عملکرد سفارشی رنگ ، کنتراست جزئیات و وضوح تصویر شدت آن را افزایش می دهد.اختصاصی BenQ HDRi برای جزئیات بیشتر کنتراست و وضوح تصویر را بهبود می بخشد. گوشه های تاریک آنچه را که پنهان می کنند نشان می دهد در حالی که مناطق روشن بیش از حد نور ندارند.

 

 

 

 

صدایی فرای انتظار 

یک مزیت شنیداری بدست آورید. صدای صوتی قبلاً در رده دوم تصاویر ستاره ای قرار داشت اما EX2510 دارای دو بلندگوی 2.5 وات و یک DSP (پردازشگر سیگنال دیجیتال) با سه حالت صدای سفارشی است. شما تنظیمات صوتی متناسب با سناریوی خود را انتخاب می کنید. برای غوطه وری کامل ، آرایه DSP و بلندگو عمق ، احساسات و شدت را ارائه می دهند.کارشناسان BenQ treVolo از منظر یک صوتی صوتی به طراحی صدا نزدیک می شوند. با پنج تنظیمات صدا که سه گانه دقیق ، میان برد غنی و صدای بیس دار را امکان پذیر می کند ، لذت کامل صوتی را دریافت کنید - همه اینها بدون سر و صدا بلندگوهای خارجی است.

 

مانیتور بنکیو مدل EX2510 سایز 24.5 اینچی
مانیتور بنکیو مدل EX2510 سایز 24.5 اینچی
مشکی
گارانتی 36ماه آواژنگ
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
متوسط
(0%)
ضعیف
(0%)
;