0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
nopline.front.category: گوشی موبایل

گوشی موبایل سامسونگ مدل A21S SM-A217F/DS با ظرفیت64 گیگابایت دوسیم کارته

شناسه کالا:
شناسه کالا:
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : 163.7x75.3x8.9 میلی‌متر
  • وزن : 192 گرم
  • پردازنده مرکزی : Octa-Core Cortex-A55 CPU
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • product vendor icon image فروشنده:
    کوروش آی تی
  •   گارانتی:
    گارانتی 18 ماهه_ اندیشه مبین راتا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: گوشی موبایل سامسونگ مدل A21S SM-A217F/DS با ظرفیت64 گیگابایت دوسیم کارته
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
گوشی موبایل سامسونگ مدل A21S SM-A217F/DS با ظرفیت64 گیگابایت دوسیم کارته

نگاهی کلی 

Galaxy a21s دارای تمامی ویژگی های موردنظر شماست. A21s دارای یک نمایشگر باورنکردنی 6.5 "Infinity-O است که یک نمای واضح را به شما رائه میکند. Galaxy A21s دارای یک Quad Cam است که جزئیات زندگی را ضبط می کند و باتری طولانی مدت و شارژ سریع حتی بیشتر از ساعت ها سرگرمی و قدرت به همراه خواهد داشت.ترکیب چهار دوربین با هوش مصنوعی هوشمند به این معنی است که از هر چیزی که می خواهید عکاسی کنید ، Galaxy A21s آن را به شکلی درخشان ثبت می کند.این گوشی با داشتن حداقل حاشیه نسبت به صفحه نمایش لذت تماشای فیلم و عکس و ساعت ها چرخیدن در فضای مجازی را به حداکثر می رساند.این گوشی با داشتن RAM 4GB اجرای بازی های مورد نظر و روز دنیا را بدون کوچیکترین لگ و باگی اجرا میکند.حافظه 64GB این دستگاه برای استفاده های معمول شما کافی است اما به لطف داشتن حافظه micro SD  میتوانید این فضا را تا حدزیادی افزایش دهید. مشخصات جامد به علاوه دسترسی به خدمات عالی مانند Samsung Pay ، Samsung Smart Switch و Samsung SmartThings این دستگاه را به گزینه ای عالی تبدیل کرده است.

 

 

 

از هر زاویه چشم نواز

از جلو به عقب ، طراحی این تلفن همه جوره با شما حرف میزند. حداقل حاشیه ها ، منحنی های صاف و گرفتن ارگونومیک آن را در دست شما بسیار راحت کرده است. آن را برگردانید تا پایان براق ‘هولوگرام’ را نشان دهد که واقعاً برجسته است. Galaxy A21s به راحتی و با وزنی سبک در دستان شما جای میگیرد و برای استفاده های طولانی مدت خستگی را احساس نخواهید کرد.

 
 
 
 
 
دوربین فرای انتظار
با چهار دوربین شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک لنز فوق العاده عریض 8 مگاپیکسلی عکاسی فوق العاده بگیرید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی است . دوربین عقب بسیار قابل احترام 48 مگاپیکسلی و دوربین های جلو 5 مگاپیکسل تصاویر واضح و واضحی می گیرند.دوربین های عقب دارای دریچه دیافراگم (F2.0) و دوتا(F2.4)داشتن بوک برای دوربین عقب و سلفی به صورت طبیعی و حرفه ای عکس های شما رو بوک میکند. دنیای وسیع را با دید وسیعتر دوربین Ultra Wide Camera ضبط کنید و با دوربین اصلی 48MP ، داستان شما در طول روز روشن و شفاف باقی بماند.دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس از نمای نزدیک و جزئیات فوق العاده خوب ساخته شده است. با وضوح و کیفیت عکسبرداری می کند تا به شما در ارائه جزئیات فوق العاده خوب از عکسهای نزدیک کمک کند. برای جدا کردن سوژه و ایجاد برجستگی ، از تاری طبیعی پس زمینه استفاده کنید.
 
 
 
استفاده ای بدون محدودیت
 
وقتی نوبت به قدرت می رسد ، Galaxy A21 شما را ناامید نمی کند. یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی (معمولی) برای تأمین انرژی روزانه شما ، و وقتی سرانجام تمام می شود ، شارژ سریع 15 وات به سرعت شما را به 100٪ می رساند. این باتری به شما این امکان را میدهد که برای چند ساعت به تماشای فیلم و بازی بپردازید و به محض تموم شدن باتری در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ خود را کامل کنید و از استفاده ازگوشی خود لذت ببرید.
 
 
 
 
 
 
گوشی موبایل سامسونگ مدل  A21S SM-A217F/DS با ظرفیت64 گیگابایت دوسیم کارته
گوشی موبایل سامسونگ مدل A21S SM-A217F/DS با ظرفیت64 گیگابایت دوسیم کارته
مشکی
گارانتی 18 ماهه_ اندیشه مبین راتا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
متوسط
(0%)
ضعیف
(0%)
;